Tuesday, June 5, 2007

Bridget är tillbaka och den här listan har jag snott av henne

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste för första gången?
Nej, thank God!
2. Har du sett din bästa vän gråta?
Ja.
3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
AD-droppar.
4. Vad åt du senast?
En knäckemacka med Kalles kaviar och kokt ägg.
5. Har du fått någon komplimang idag?
Nej.
6. Har du varit med i en rättegång?
Nej, bara som åskådare och reporter.
7. Är du polare med grannarna?
Nej.
8. Vilka språk pratar din mamma?
Svenska och danska. Och hon är grym på rövarspråket!
9. Vilka länder har du bott i?
Sverige, USA och Australien.
10. Senaste piercingen?
Lyckligtvis var jag för feg på den tiden det begav sig.
11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
I söndags på väg hem från en boozy Yum Cha med efterföljande drinkar i Darling Harbour.
12. Gay?
Nej, men faghag.
13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
Har påven en lustig mössa?
14. Har du äggat någon?
Nej.
15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Ja, Halloween i USA.
17. Har du varit på stranden?
Duh.
18. Har du haft en stalker?
Ja.
19. Minns du dina/din musiklärares namn?
Min pianolärare hette Arne och jag var livrädd för honom.
20. Hur bra är din syn?
Klockren än så länge. Jag är dock rädd för att min hörsel börjar att svikta...
21. Har du varit på ett party?
Tänker inte ens svara på den frågan. Stupid question. Finns jag?
22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Aldrig i livet.
23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Jaha. Har ingen bror.
24. Har du varit utomlands?
*suck*
25. Har du sett din bästa vän naken?
Kanske. Vet ej. Minns inte. Jag har sett flera vänner nakna men kanske inte min bästa vän. Eller jo, det har jag nog när jag tänker efter. På skolgympan.
26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Min killes syrras bröllop här i Oz. Sjukt kul.
27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Om vi ska använda rätt tempus så är det väl blivit(det var ju ett tag sen jag gick i skolan hrrm), men ja, det skulle de ha blivit. Helt galna skulle de blivit, särskilt pappa som är lärare.
28. Var är dina syskon just nu?
Har inga syskon som jag vet om.
29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Sover oftast drömlöst. Det ska vara den om att min mamma dog och sedan dog min killes pappa också.
30. Vem ringde dig senast?
En man som jobbar på Sydney Morning Herald.
31. Vilken tid gick du upp imorse?
09:00
32. Vad ska du göra i helgen?
Kolla på lägenheter. Dricka öl. Sova.
33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"If there are too many hassles I can still do tomorrow at 7.30 x"
34. När var du riktigt sjuk senast?
I början av mars när jag flyttade från Sverige.
35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
Bengt Magnusson. Fick en avskedskram.
36. Vad finns i din bakficka?
Ludd.
37. Har du färglinser?
Icke.
38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Sov.
39. Vad är det första du gör på morgonen?
Slår på datorn.
40. Vad ska du göra efter det här?
Gå på anställningsintervju.

No comments: