Friday, June 15, 2007

Det ordnar sig det gör det alltid

Först sprättades en flaska champagne med svärföräldrarna. Sedan middag på Sea Treasure i Crow's Nest. Krispig anka i små pannkakor med plommonsås, resten av ankan i små skålar av isbergssallad - San Choi Bau. Efter det krispiga sockerärtor i vitlök samt salt&pepper prawns. Till det Tsingtao. En middag för kungar och tjejer som nyss fått fast jobb. Kvällen avslutades med Oceans 13 vars enda behållning var Brad och George som ögonfägnad.

30 juli börjar jag. På ett jobb jag inte vet om jag kommer att gilla. Men stabilitet och en fast inkomst ligger ganska högt på priolistan just nu. Och om jag hatar det kan jag ju alltid sluta.

Nu helg. Ikväll åker vi till Newport och äter och dricker med Nick och Erin i Nicks föräldrars beach house. I morgon lägenhetsvisningar i vanlig ordning. Sedan födelsedagsfest på Shore Club i Manly. Prognosen visar regn en vecka framöver men det gör mig ingenting, vi får tillräckligt med hetta och torka i det här landet ändå.

3 comments:

Anonymous said...

GRATTIS til jobbet baby! //Puss

L8 said...

GRATTIS!

Sigge said...

Grattis grattis!! Bra jobbat!