Tuesday, October 30, 2007

So close to closing the deal

...men inte riktigt dar. Har lagt bud pa en lagenhet. Det accepterades. Sedan kom nagon och bjod over oss innan vi hunnit skriva pa papperen. Vi gick upp lite till, precis nara smartgransen for vad vi har rad med och nu vantar vi pa att advokaterna ska fa sin shit together och tummen ur sa att vi kan satta punkt for den har husletarmardrommen. Spanningen ar totalt olidlig, jag lovar. Detta onskar jag inte min varsta ovan. Lagenheten, om vi far den, kommer att bli grym efter att vi totalrenoverat den. Den ligger i Balgowlah, 2 minuter gangvag fran North Harbour, 4 minuter i bil till Manly, och har en balkong som ar 2x8 meter, som ett helt extra rum. Tva sovrum, stort vardagsrum med gigantiska fonster som gar fran golv till tak.

Hall tummarna. Jag aterkommer med en uppdatering. Gggggaaaaaaaahhhhhhhhhhh!!!

2 comments:

L8 said...

Jag håller tummarna, lägenheten låter underbar!

Anonymous said...

Hoppas, hoppas , hoppas......