Wednesday, November 7, 2007

FUCKING JAVLA SKITSYDNEY

Historien upprepar sig sjalv och Sydney visar sig fran sin allra samsta sida nu nar jag har sverigebesok igen. Forra gangen regnade det konstant i nastan tva veckor nar min kusin kom hit i september. Den har gangen borjade det bra med en stralande dag efter att vi hamtat Fredrik pa Kingsford Smith i sondags morse, men sedan har det bara gatt utfor. Regn, regn, regn och sa lite mer regn. Och kallt. Och prognosen visar fortsatt regn till atminstone mandag nasta vecka.

Jag mar daligt pa riktigt over detta. Kanner mig personligt ansvarig och blir oerhort stressad. Har har han gatt och langtat hemma i kalla traksverige efter den dagen nar han antligen far aka pa en valbehovd (och dyr) semester till solen och varmen i Australien. Och sa blir det sa har.

Fan ta dig javla skitland, det kan regna narsomhelst och hur mycket som helst, bara inte NU!

Please?

1 comment:

Anonymous said...

Jag älskade ändå landet, att hälsa på dig, få en underbar upplevelse och semester!

Jag är helt övertygad om att F kommer hem och säger att denna där C kan man ju inte hälsa på för hon bjuder bara på skit väder i ett tråkigt Australien, med en massa sovandes känngerus....

Själv har jag och barnen lagat Cs köttfärs och de båda åt MASSOR och vi pratade om er.

Vi saknar dig mer nu efter besöket än innan.....man får mer smak :-)