Thursday, December 20, 2007

De e mycket nu

Plötsligt så släppte baksuget i Heinzflaskan och min attgöralista kom ut i en enda stor sötsliskig tomatklump. Detta måste jag hinna innan jul:

  • Jobba tors+fre 8.30-19.00
  • Skriva frilansartiklar
  • Befinna mig i rätten på lunchrasten på fredag och hoppas att det inte tar för lång tid så att min chef får spel
  • Köpa julklappar till alla. ALLA!
  • Söka 3 jobb
  • Göra julköttbullar med gräddsås på 800 g köttfärs
  • Baka vörtbröd
  • Riva ut kök och heltäckningmattor i lägenhet
  • Fixa privat sjukförsäkring
  • Göra eget julgodis av marsipan
  • Fixa tomtedräkt och mask så att Andy kan vara tomte när vi firar svensk jul
  • Ladda ned Kalle Anka och hans vänner
  • Maila julhälsningar till alla jag känner
  • Dricka juldrinkar på Wharf Bar
  • Laga egen rödkål
...to be continued

No comments: