Tuesday, April 15, 2008

Reclaiming the Remote Control


Vi har flyttat in i lägenheten nu. Inget kök ännu och inte heller några dörrar. Att inte ha en badrumsdörr ger ett förhållande en helt ny dimension för de av er som inte testat det.

Men.

Lyckan är obeskrivlig.

Att få sitta i MIN soffa och zappa mellan kanalerna precis som JAG vill är något jag tidigare helt klart underskattat värdet av.

Att tv:n är en sprillans Sony 46-tums LCD gör inte saken sämre. Vi kollade på Planet Earth på Blu-ray igår kväll och bilden var så skarp att det gjorde ont i ögonen. Fast på ett bra sätt.

1 comment:

jennybd said...

Ha ha ha - jag dööör. Cecilia vad jag saknar dig när du e så där... skitrolig. Och dessutom - tänk att du kan bli så glad av en tekniknördpryl. Å, du e så go.
Kram vännen.

ps. jag vill inte veta hur det är att leva utan badrummsdörr :-O