Tuesday, May 27, 2008

Trois

Utmaning från Amanda. Häng på du också.

TRE namn jag går under:
- Ceciiilia (som i Simon&Garfunkellåten)
- Shaz, Shazza (Andys familj tyckte att Cecilia var för posh och gav mig ett aussie nickname)
- Honey

TRE saker som skrämmer mig:
- Att bli gammal och i förlängningen döööööden
- Folk som är höga på Ice (nya billiga innedrogen för white trash i Oz)
- Bussar när jag sitter och kör min lilla Toyota Echo, så sårbar så sårbar. Som en fluga under en elefantfot

TRE saker jag har på mig:
- Cheap Mondayjeans från Somedaysrean i Surry Hills i höstas. Eller i våras menar jag. Kommer aldrig att acceptera att höst är vår här på andra sidan.
- Nyinköpta randiga toffelboots med fleecefoder från Sportsgirl
- Gul favvohoodie från 1999

TRE sanningar:
- What goes around comes around, (aka karma) allt du gör, ont eller gott, kommer tillbaka till dig, på ont och gott
- Man mår faktiskt mycket bättre av att träna. Synd att jag inte gör det oftare
- Love makes the world go round

TRE saker jag verkligen vill ha:
- Porslinsfasader
- Tandställning
- 2 månader ledigt och en jordenruntbiljett som inkluderar Sydamerika. Annars har jag allt jag någonsin kunnat önska mig och mer.

No comments: