Thursday, December 4, 2008

"I don't do food"

Roligast just nu är Carolina Gunnings skinnytips:

"Om man ska bli riktigt riktigt smal så måste man sluta äta! Det finns inget annat sätt."

"Om man sätter supermodeller på kylskåpet finns det ingen anledning att öppna och äta choklad, nej stirra istället på modellernas abs och tänk sådär vill jag se ut! Modeller tänker mer än vad dem äter. Så det är så."

"Ät aldrig upp en hel middag el lunch själv.dela alltid sallad med en poolare"

"Den personen som har kommit på att man ska äta regelbudet är en jävla idiot, det funkar inte på mig. Jag kör med inställningen “LYSSNA PÅ MIN KROPP” Ibland vill jag äta lunch ibland inte , jag kanske är sugen på en chokladkaka istället för middag då kör jag det. Jag tror nämligen att kroppen säger ifrån om vad den behöver. Om du är sugen på lite godis istället för en köttbullemiddag då e det antagligen socker kroppen behöver, mycket bra filosofi, lycka till."

Ett annat guldkorn från hennes blogg-ej skinnyrelaterat:
"Jag kan få ångest av fula billiga saker"

No comments: