Thursday, July 9, 2009

Closing in

7 dagar tills vi sitter på ett Singapore Airlinesplan på väg till Sverige och dricker flygplanssprit.
8 dagar tills vi landar i Stockholm och checkar in på hotellet.
9 dagar tills jag får äta svensk hotellfrulle.
9 dagar tills jag får träffa finaste vännerna och bli möhippad.
10 dagar tills vi sitter på ett SJ-tåg till Fulan.
10 dagar till mammas mat och ett dopp i sjön vid sommarstugan.
16 dagar till bröllopet.
20 dagar tills vi åker till Paris och checkar in på hotellet i St Germain.
23 dagar tills vi hoppar på Eurostartåget och drar till London.
24 dagar tills vi sitter på planet på väg hem till Sydney.
35 dagar tills vi får flytta in i huset.

2 comments:

♥SWEDSTRALIA♥ said...

Mycket som hander! Hittade din blogg for en vecka sedan, tankte slanga in en kommentar. Har i harliga sommarsverige regnar det for fullt, sakerligen andras det tills det ar dags for er att landa. / Ida

Cecilia Board said...

Hej Cecilia!
Jag har också precis hittat din blogg.

Jag har också precis gift mig med en man från Australien och kommer snart leta hus North Shore. Dessutom heter jag också Cecilia. Lite skojigt tycker jag. :-)

Hoppas ni får ett underbart bröllop!!!