Saturday, July 25, 2009

Inte långt kvar nu...

Antal timmar till vigseln: 17
Stressnivå: 11 av 10 möjliga
Antal utbrott jag fått på mina föräldrar: 5
Antal gånger jag mått kräkilla av nervositet sedan i måndags: 74
Millimeter regn de senaste dagarna: 1289466690
Antal gigantiska blåmärken på högra överarmen (aka my good arm): 1 (snyggt till axelbandslöst, kör battered bride look. Funderar på att fixa en blåtira imorgon också)
Antal gånger jag tackat min lyckliga stjärna för mina fantastiska vänner och familj som gör allt för att vårt bröllop ska bli allt vi drömt om: 1087
Procentuell risk för att jag kommer grina i kyrkan och inte kunna säga löftena: 100%

2 comments:

Anonymous said...

Hej, har läst din blogg ett bra tag nu, I like it a lot, men utan att liksom lämna några spår. Men nu kunde jag inte låta bli. Hoppas ni får ett helt fantastiskt bröllop! Ser fram emot fantastiska bilder. Ta hand om er! /Linn

SfiumeakursD said...

Förstår stressen tror att jag för egen del måste dra till Vegas om jag nån gång kmr gifta mig... Men ett stort grattis lyckönskningar och allt det där! Hoppas ni får en fantastisk dag.