Thursday, March 11, 2010

Saker jag gjort sedan sist

  • Blivit fast i århundradets oväder i Melbourne. Hagel, ösregn och översvämningar. Kändes extremt mycket doomsday
  • Blivit uppgraderad på flyget tillbaka till Sydney och haft en näradödenupplevelse pga häftig turbulens
  • Lyft skrot
  • Simmat
  • Bakat mockarutor och ätit 3 i ett svep
  • Fått panik för att jag trodde jag fått stretchmarks på kaggen. Visade sig vara falskt alarm denna gång
  • Fått världens bästa zonterapi av en liten kinesisk gubbe
  • Blivit sjuk och tyckt väldigt mycket synd om mig själv
  • Skrapat upp ena sidan på min bil (inklusive buckla) och grinat hejdlöst över det (hello preggohormoner, vad kul att ni kunde hälsa på!)
  • Sett två avsnitt vardera av Dr Phil och Oprah från sjukbädden
  • Känt Gertrud sparka massor av gånger

No comments: