Friday, September 24, 2010

Fredag

Denna vecka har jag:

  • Tittat på när en stor grävskopa grävt upp halva vår tomt
  • Vaccinerat barnet
  • Skaffat körkort med mitt nya efternamn
  • Dansat av glädje när jag vaknade på fredagsmorgonen och barnet hade sovit mellan 23.20 och 06.00
  • Dansat av glädje när jag kom i mina svarta Nudiejeans. Stretchiga saker ska tilläggas, men ändå! Några kilo till så passar även mina beloved Acne Hex
  • Skaffat en ny PT (grym kille, värsta sportnörden som vet exakt hur uppfuckad bålmuskulaturen blir efter en graviditet och vet precis hur man ska rätta till den)
  • Tränat ordentligt för första gången sedan början av maj
  • Haft träningsvärk för första gången sedan början av maj
  • Promenerat längs med havet i Manly i den 23-gradiga vårsolen
  • Pratat med fina vänner hemma i Sverige
  • Längtat tills vi åker hem till Sverige den 9 december
Ja det var väl typ allt. Det blir inte mer spännande än så med en tvåmånaders bebis i hasorna.

No comments: