Wednesday, January 16, 2013

Wish me luck


Wish me luck, originally uploaded by ALIFEINOZ.

Sista dagen i Sverige. Det snöar och jag har fortfarande inte vant mig vid hur sjukt söta barn är när de har vinterkläder på sig.

Imorgon ska jag flyga SJÄLV med Liv från Stockholm till Tokyo. Ångrar redan detta initiativ bittert men A har iaf haft det "epic" i Japan så det är ju värt det pga är en snäll fru. Har 10 timmars stopover på Narita vilket jag tror och hoppas kommer att underlätta resan, på vägen hit stannade vi bara drygt en timme i Bangkok och det var downhill from there om en säger. Lovar att återkomma med mina bästa (och sämsta) tips om att flyga med barn. Är ju något av en expert vid det här laget.

Ni kan ju hålla några cybertummar för att hon sover exakt lika sött som på bilden större delen av resan.

Har varit underbart att vara i Sverige men nu längtar jag hem. Efter rutiner, vardagslunk och värme.

1 comment:

Amanda said...

Good luck.
(Jag skulle älska dina do-s and don't-s om barn och resor!)