Thursday, June 28, 2007

Och medans de flesta av er njuter av den underbara svenska sommaren

så ska jag åka snowboard hela helgen. Förra gången jag åkte bröt jag handleden. Det gjorde vansinnigt ont och för att motverka att det händer igen så har jag skaffat vantar med inbyggt handledsskydd. Med sådana bryter jag armen i stället för handleden vilket är mycket bättre. Jag har dessutom nya boots (skitsnygga svarta Burton), ny outfit (vit burtonjacka och wasabigröna brallor), ny mössa (brun Analog) och nya goggles (vita Anon). Har jag nämnt att min kille jobbar för Burton?

1 comment:

Anonymous said...

Tja C
Om det nu är till någon glädje så regnar det här idag, liksom igår, liksom i förrgår. Och midsommar? Jodå, det regnade då också. Såklart!
Men någonting säger mig att vi slipper det nästa år då mr & mrs Burton halar på sig varsin folkdräkt och knätofs och inviger vårt nya röda med en Hallands.
/Jides