Wednesday, January 12, 2011

Konichiwa!


Konichiwa!, originally uploaded by ALIFEINOZ.

Jetlaggad i Tokyo. Frossar i gyoza, sushi och Asahi. Fortfarande förälskad i denna helknäppa, märkliga och underbara stad. Jag är en urusel så kallad bloggare, det blir definitivt bättring framöver.

Avskeden var många och smärtsamma innan vi lämnade Sverige. Det går aldrig att vänja sig eller att ens försöka värja sig. Frustrerad över att inte ha hunnit träffa alla jag ville träffa, och över att inte ha hunnit få så mycket kvalitetstid med vänner som jag önskade.

Nu drar vi till Harajuku. Ikväll blir det karaoke.

1 comment:

Boel said...

Onskar att jag akte till Tokyo nar jag var i Japan men hade inte tillrackligt med tid sa det blev bara Narita for min del. Kan tanka mig att Tokyo ar helknappt och underbart :)