Friday, July 15, 2011

Å andra sidan...


 

...så skulle jag byta ut en båttur på genevesjön any day mot en endaste minut med denna lilla människa. Hon börjar bli så stor nu, ett år om två veckor, och är sjukt glad och fnissig nästan jämt.

Älskar att äta och är livrädd för hundar, sover 12 timmar per natt och gråter aldrig när hon vaknar. Lärde sig att göra high five innan hon kunde vinka och har sex sylvassa små tänder.

Att vara med henne är som yoga för min själ. Hon grundar mig, får mig att fokusera på det som är viktigt. Det allra viktigaste.

2 comments:

Jenny said...

Det är ju en liten, liten kopia av dig! Gud vad gulligt! :)

CECILIA said...

Haha, och vissa säger att hon är lik Andy;) Om man kollar på bebisbilder på mig så såg nog jag ut ungefär sådär. Fast inte på långa vägar lika söt förstås.